Vilka coverband ska du har till studenten 2018?

Det är dags att byta ut de enformiga baskaggarnas buskismusik mot något mer intressant, tycker jag!  Står du på släpet så är det klart att busikdunket är rätt men hemma bland dina gäster innan du drar vidare till fortsatt studentfirande, fixa ett band med sväng och förmåga att anpassa sig efter den miljön.

Varför inte ett souligare gäng eller ett jazzband? Fortfarande coverband så du och dina gäster känner igen låtarna men att erbjuda något annat än dunkadunka tycker jag gör dagen trevligare och mer minnesvärd. Variation förnöjer och dessutom så kommer dina gäster som inte ska hänga med ut efteråt njuta lite mer av musiken då de inte är på plats för att proppa sig inför kvällen.
Med detta inte sagt att ni inte kan röja och dansa till bandet!
Så våga vara annorlunda och ta in lite spännande musik till festen. Till nattens röj gäller andra regler dock, men de tar vi i ett annat inlägg.
15 Feb 2018

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)